30 Eylül 2015 Çarşamba

2015 YILI NİĞDE İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
 TEMEL EĞİTİM VE ORTAÖĞRETİM ONARIMLARI
              Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından İlk ve Ortaokulların onarımı hızla devam etmektedir.
            Ortaöğretimde ise Niğde Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin çatı yenilemesi ve genel onarımı, Bor İrfan İlk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi onarımı, Merkez Yeşilgölcük Ş. Recep Tektaş Ç.P.L. onarımı, Çamardı 75. Yıl Ş. Murat Erdem Ç.P.L. onarımı, Merkez Güzel Sanatlar Lisesi pansiyon binası onarımı, Merkez Hacı Zekiye Arslan Anadolu Lisesi pansiyon binası onarımı, Ulukışla 75. Yıl Anadolu Lisesi pansiyon binası onarımı, Niğde Anadolu Lisesi pansiyon binası onarımı, Yunus Emre Anadolu Lisesi pansiyon binası onarımı, Bor Ş. Nuri Pamir Anadolu Lisesi onarımı, Niğde Cumhuriyet Anadolu Lisesi pansiyon binası onarımı ve Bor Akın Gönen Anadolu Lisesi doğalgaz dönüşümü ve onarımı için toplam 1.591.112 TL harcanarak kurumlarımızın modernizasyonu sağlanmaktadır.
            Temel Eğitim ve Ortaöğretim kurumları onarım maliyeti toplam 4.862.254 TL olarak gerçekleşmiştir.

 2015 Yılında Temel Eğitime 108 Yeni Derslik
       2015 yılı içerisinde Niğde'nin Eğitim altyapısını güçlendirmek, okulların eğitim ortamlarını daha modern hale getirmek amacıyla il müdürlüğünce ilk ve ortaokul yapımı projeleri kapsamında Çiftlik Kula köyüne 12 derslikli ortaokul, Bor merkeze 24 derslikli ilkokul, Merkez Kömürcü köyüne 6 derslikli ilkokul, Merkez Kiledere kasabasına 12 derslikli ilkokul, Bor Kayı köyüne 6 derslikli ilkokul, Ulukışla Çiftehan köyüne 6 derslikli ilkokul, Çiftlik Azatlı Kasabasına 6 derslikli ilkokul, Çiftlik Bozköy Kasabasına 12 derslikli ilkokul, Çiftlik Merkeze 12 derslikli İmam Hatip Ortaokulu, Ulukışla Merkeze 12 derslikli İmam Hatip Ortaokulu için toplam 12.335.720 TL harcanarak 10 adet yeni okul yapımına başlanmış olup bu yatırım Niğde iline 108 yeni derslik kazandıracaktır.
   İlin derslik başına öğrenci ortalaması hali hazırda Türkiye ortalamasının altında olmasıyla birlikte yapılan bu yeni derslik yatırımları öğrenci ortalamasını daha da düşürerek eğitimimizin kalitesini artırmaya katkı sağlayacaktır. Fatih projesi kapsamında bu okullara takılacak akıllı tahtalarla da okulların teknolojik donanımları tamamlanmış olacaktır.
Niğde iline  Temel Eğitim okul yapımı için toplam 12.335.720 TL yatırım yapılmıştır.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder