28 Eylül 2015 Pazartesi

VALİ  NECMEDDİN KILIÇ’IN
İLKÖĞRETİM HAFTASI MESAJI

Aileden başlayan öğrenme sürecinin ikinci adımını ilköğretim dönemi oluşturmaktadır. Bu süreçte öğretmenlerimizin yoğun emeklerle aktardıkları bilgi ve birikim neticesinde önemli kazanımlar edinen çocuklarımızın, milletimizin hayat standardını yükselterek çağdaş medeniyetler seviyesine getireceklerine inanıyoruz.
Bu inançla; ülke ve dünya sorunlarına duyarlı, düşünme, algılama ve problem çözme yeteneği gelişmiş, demokratik ve milli değerlere bağlı, yeni fikirlere açık, kişisel sorumluluk duygusuna sahip, çalışkan bireyler yetiştirmek devletimizin öncelikli amaçları arasında yer almaktadır.
Sağlıklı, mutlu, huzurlu ve güven içerisinde yaşamak, gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak, ancak ve ancak bilinçli, birikimli ve donanımlı bir eğitim ve öğretimle mümkün olabilir. Bilindiği gibi, bilgi çağını yaşadığımız günümüzde teknoloji baş döndürücü bir hızla gelişmektedir. Bu sebeple, milletimizin uygarlık yarışında ön sıralarda yer alabilmesi, ancak bilgi ile yetiştirilmiş nesillerin varlığı ile mümkün olacaktır.
Hayatımızın önemli aşamalarından biri olan eğitim-öğretim hayatında göstereceğimiz başarı, daha müreffeh bir hayatın temeli ve teminatı olacaktır. İdareciler, eğitimciler, öğrenciler ve veliler olarak, tüm bu fırsat ve olanakları eğitim kalitesini daha ileriye taşımak için en iyi biçimde değerlendireceğimize yürekten inanıyorum.
Bu duygularla, 2015-2016 eğitim-öğretim yılının öğrencilerimize, öğretmenlerimize, velilerimize, İlimize ve Ülkemize hayırlı olmasını ve hep birlikte başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirmemizi diliyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.



                                                                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder