28 Eylül 2015 Pazartesi

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI
2015-2016 öğretim yılı İlköğretim Haftası kutlama programı Niğde Cumhuriyet Meydanındaki Atatürk Anıtı’nın önünde yapılan çelenk sunma töreninin ardından Selçuk İlkokulu’nda devam etti.
Törene Niğde Valisi Necmeddin Kılıç, Garnizon Komutanı Jandarma Albay İbrahim Taşkın, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Vali Yardımcısı Abdullah Uçgun, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, İl Genel Meclis Başkanı Mahmut Peşin, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, Kurum ve Kuruluş Müdürleri, Öğretmenler, Veliler ve çok sayıda öğrenci katıldı.
Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla başlayan programda İl Milli Eğitim Müdürü günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yaptı. Daha sonra İlköğretim öğrencilerinin hazırlamış oldukları gösterilerin sunulması ile program sona erdi.

Programın ardından Selçuk İlkokulu Kütüphanesinin açılış töreni yapıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder