26 Ocak 2019 Cumartesi


AHİKA YÖNETİM KURULU OCAK AYI TOPLANTISI KIRIKKALE’DE YAPILDI
Ahiler Kalkınma Ajansının 2019 yılı ilk Aylık Olağan Yönetim Kurulu Toplantısı Niğde Valisi Yılmaz Şimşek’in katılımı ile Kırıkkale Valiliği Toplantı Salonunda yapıldı.
Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Kırşehir Valisi İbrahim Akın başkanlığındaki toplantı, Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, Aksaray, Kırıkkale, Kırşehir ve Nevşehir illeri Valilerinin yanı sıra Belediye Başkanları, İl Genel Meclisi Başkanları, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanları ve Ahiler Kalkınma Ajansı Genel Sekreter Vekili Bekir Varol’un katılımıyla gerçekleştirildi.
Bir önceki Yönetim Kurulu Toplantısında alınan kararlarla ilgili çalışmaların değerlendirilmesiyle başlayan toplantıda Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Kırşehir Valisi İbrahim Akın; “Geçtiğimiz ay içerisinde öne çıkan çalışmalardan biri; Fizibilite Desteği kapsamında başvurusu yapılan projelerin ön incelemesi ile mali ve teknik değerlendirme sürecinin tamamlanış olmasıdır” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder