19 Ocak 2019 Cumartesi

Üniversite de ‘KOP’ta Girişim Ön Eğitim’ Etkinliği Düzenlendi

Niğde Üniversitesi  Mühendislik Fakültesi Amfi-1’de ‘KOP’ta Girişim Ön Eğitim’ etkinliği düzenlendi

Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Kutsi Savaş Erduran, Dekan Yardımcısı. Prof. Dr. Murat Gökçek, KÜSİ İl Temsilcisi Prof. Dr. Öner Yusuf Toraman, KOSGEB ile Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü çalışanları, öğretim üyeleri, araştırmacılar ve çok sayıda öğrencinin katılımıyla düzenlenen etkinliğe; GİRİŞİM Eğitim ve Danışmanlık Merkezi Yönetici Ortağı Taner Baltacı ile Konya Teknokent İşbirliği Modülü uzmanı Hasan Yıldırım konuşmacı olarak katıldı.
GİRİŞİM Eğitim ve Danışmanlık Merkezi Yönetici Ortağı Taner Baltacı etkinlikte, girişimciliğin tanımı, girişimcinin özellikleri, girişimcinin iş kurma sürecindeki temel adımları, girişimcilikteki trendler ve iş modelleri hakkında bilgilendirme sunumları gerçekleştirdi.
Konya Teknokent İşbirliği Modülü Uzmanı Hasan Yıldırım ise konuşmasında “Kopta Girişim” yarışması süreci hakkında bilgiler verdi. Ocak 2019 sonuna kadar www.koptagirisim.com sitesinden iş fikrinin girilebileceğini, bu tarihten sonra ön elemeden geçen iş fikri sahipleri ile eğitimlerin başlatılacağını belirten Hasan Yıldırım, Haziran 2019’da yarışma sürecinin tamamlanacağını ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder