5 Ocak 2019 Cumartesi


VALİ YILMAZ ŞİMŞEK’TEN MÜTEVELLİ HEYETİNE ZİYARET
Niğde Merkez İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfını ziyaret eden Vali Yılmaz Şimşek, Mütevelli Heyetinin 2019 yılı ilk toplantısına başkanlık etti.
2018 yılı içerisinde yapılan yardımların değerlendirildiği toplantıda konuşan Vali Yılmaz Şimşek, 2018 yılında Niğde Merkezde toplam 34 bin kişiye 35 milyon 881 bin lira yardım yapıldığını söyledi.
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarının amaçlarının muhtaç durumdaki yetim, öksüz, fakir fukara ve kimsesizlere devletin yardım elini uzatmak olduğunun altını çizdiği konuşmasında Vali Yılmaz Şimşek, Dezavantajlı kesimi, fakr-u zaruret içinde muhtaç olanlara hizmet sunmak amacında olan Sosyal Yardımlaşma Vakfı’mızın 2019 yılında da hizmetleri devam edecektir” dedi.
 2018 yılı içerisinde yapılan yardımları tek tek sıralayan Vali Yılmaz Şimşek,  “2018 yılında nakdi ve ayni yardım olarak toplamda 12 Milyon Türk Lirası yardım gerçekleştirdik. Ulaştırdığımız kişi sayısı 26 bin 573 kişi olarak belirlendi. Yine 7500 haneye 15 bin ton kömür yardımı yapıldı. 1650 haneye giyim yardımı yapıldı. 5 hanenin evi onarıldı ayrıca 7 haneye de yeni ev yapıldı. Bunun yanında merkez yardımı dediğimiz; engelli ve yaşlı vatandaşlarımıza, eşi vefat etmiş muhtaç vatandaşlarımıza ve muhtaç asker ailelerine yardımlarımız devam etmektedir. Genel sağlık sigortası işlemlerini de sosyal yardımlaşma vakfımız yürütüyor.
Toplamda sosyal Yardımlaşma Vakfımız 34 bin 453 kişiye 35 milyon 881 bin 737 lira yardım yaptı. Bu yardımların yanında Niğde'de ikamet eden başta Suriyeli olmak üzere 3 bin 500 yabancı uyrukluya da yardım yapıldı. Ve yine 2019 yılında bu yardımlarımız devam edecektir. Ümit ediyorum ki bu heyetimiz 2019 yılında vakfımıza yapılan müracaatları adaletli ve tarafsız bir şekilde karara bağlayacaklardır” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder