18 Ocak 2019 Cuma

VALİ  ŞİMŞEK VE EŞİ 

 ÇOCUKLARIN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Vali Yılmaz Şimşek ve Eşi Dr. Çiğdem Olgun Şimşek  23 Nisan Havacılar Ortaokulu ve Kemal Çetintürk İlkokulunu ziyaret ederek, öğrencilere karnelerini dağıttılar.2018- 2019 eğitim öğretim yılının ilk yarısı, bugün öğrencilerin karne almasıyla sona erdi.
Yarıyıl tatili öncesi öğrencilere karnelerini veren Vali Yılmaz Şimşek Milli Eğitim Müdürlüğünü, öğretmenleri, öğrencileri ve velileri tebrik ederek; “Başarılı bir yarıyıl geçirdik. Umarım bu başarımız ikinci yarıyılda da devam edecektir” dedi.
Karnelerini alan öğrencilere iyi tatiller dileyen Vali Yılmaz Şimşek, “Bugün 385 okulumuzda 72326 öğrencimiz karne heyecanı yaşıyor.
Eğitim şehri olarak adlandırabileceğimiz İlimiz Niğde, eğitim ve öğretimde ülke genelinde iyi sıralarda bulunuyor. Hedefimiz bunu daha yükseklere çıkarmak. Daha kaliteli noktaya getirmek. Bütün çalışmamız ve amacımız vatana millete faydalı insanlar yetiştirmek. Çocuklarımızı en iyi şekilde yetiştirmek. Bu konuda devletimiz ve hükümetimiz gereken tüm desteği vermektedir.
Öğretmenlerimiz 15 gün sürecek olan tatil boyunca öğrencilerimize ödev vermediler. Fakat çocuklarımızın ve gençlerimizin 15 günlük süre zarfını boş geçirmemesi gerekiyor. Kitap okuyarak, faydalı bilgiler elde ederek ve buna benzer işler yaparak ikinci yarıyıla hazır, zinde ve azimli bir şekilde girmeliler.
Ben bu duygularla tüm öğrencilerimize iyi tatiller diliyorum. Tüm öğrencilerimize İkinci yarıyılda başarılar diliyorum” dedi.
Okul ziyaretlerinin ardından Vali Yılmaz Şimşek, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar birlikteliğinde evde eğitim alan 8. Sınıf öğrencisi Esmanur Çelik’i evinde ziyaret ederek karnesini verdi.
Ziyaret esnasında gösterdiği üstün başarı gayretinden dolayı Esmanur’u ve verdikleri desteklerden dolayı ailesini tebrik eden Vali Yılmaz Şimşek iyi tatiller diledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder