15 Haziran 2019 Cumartesi


Niğde de 71 Bin Öğrenci Karne Aldı

Çocuklar, karnelerini Vali Yılmaz Şimşek’ten aldı
İlkokul, ortaokul ve lisede eğitim-öğretim gören 71 bin 697 öğrenci karne heyecanı yaşadı.
Nezihe ve Tahsin Kitapçı  Okulunda düzenlenen karne törenine katılan Vali Yılmaz Şimşek, sınıfları tek tek gezerek öğrencilere karnelerini verdi.
Öğrencilere iyi tatiller dileyen Vali Yılmaz Şimşek, tatil süresince bol bol kitap okumaları konusunda tavsiyelerde bulundu.
Ziyaret esnasında Niğde’de 387 okulda yaklaşık 72 bin öğrencinin karne aldığını belirten Vali Yılmaz Şimşek, "bugün okulun son gününde öğrencilerimizin heyecanına ortak olmak sevinçlerini paylaşmak üzere okullarımızı ziyaret ediyoruz. Çocuklarımıza karnelerimiz takdim ediyoruz. Ben bütün çocuklarımızı tebrik ediyorum. Tüm öğrencilerimize güzel bir yaz tatili diliyorum. Gönüllerince eğlensinler hoşça vakit geçirsinler ama bir taraftan da kitap okumayı da ihmal etmesinler" dedi.
Okul ziyaretinin ardından Vali Yılmaz Şimşek, evde eğitim gören Abdulkadir Saygılı’yı ziyaret ederek karnesini verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder