7 Şubat 2012 Salı


ÇAMARDI MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MEHMET ULUSOY
2. DÖNEM EĞİTİM ÖĞRETİM YILI İÇİN ÖNERİ VE BAŞARI DİLEKLERİNDE BULUNDU.

Saygıdeğer Yönetici ve Öğretmen Arkadaşlar, Sevgili Öğrenciler;
20 Ocak tarihinde başlayan 2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılının 1.yarıyıl tatili sona ermiş bulunmaktadır.
Sevgili Öğrenciler;
Derslerin, sınavların, okul içi ve okul dışı sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerin olmadığı bir zaman dilimini tatil olarak geçirdiniz. Birinci dönem içinde yapmış olduğumuz etkinliklerin, çalışmalara göstermiş olduğumuz performans ve sınavlardan almış olduğunuz notların bir bitiş halinde göstergesi niteliğinde olan karnelerinizi almış bulunuyorsunuz.
Başarılarınızdan dolayı tebrik ediyorum, başarılarınızın artarak 2.yarıyılda da devam etmesini diliyorum, ayrı ayrı hepinizin gözlerinden öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder