1 Şubat 2012 Çarşamba


Celalettin Ekinci göreve başladı
Niğde Milli Eğitim Müdürlüğüne atanan Celalettin Ekinci,iki hafta önce göreve başladı.
Milli Eğitim Müdürü Ekinci, ilk mesajında ekip çalışmasına vurgu yaparak, “Geleceğimizi emanet ettiğimiz öğrencilerimizi çağın gereklerine göre yetiştirmek ve Niğde’nin eğitim-öğretimdeki başarısını artırmak için tüm eğitim çalışanlarımız ile birlikte devraldığımız bayrağı daha da yükseklere taşıma gayretinde olacağız. Başta Sayın Valimiz olmak üzere tüm kurum ve kuruluşlarla, eğitim öğretim hizmetlerinde Niğde’yi daha iyi noktalara getirmek için gece gündüz demeden çalışacağız” diye konuştu.
Celalettin EKİNCİ ,1965 yılında Konya’nın Doğanhisar ilçesinde doğdu. İlkokulu Afyon'da, ortaokul ve liseyi Konya Doğanhisar’da bitirdi. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesinden mezun oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder