5 Şubat 2012 Pazar


EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2. YARISI BAŞLIYOR
İLÇE KAYMAKAMI MEHMET F.DÖNMEZ ‘ İN YENİ DÖNEMİ KUTLAMA MESAJI

Bir ülkenin kalkınmasının temel şartlarından birisi, nitelikli insan gücüdür. Bu nedenle geleceğimizin güvencesi olan siz öğrencilerimizi, ülkemizin ihtiyacı olan nitelikli insan gücü özelliklerine uygun olarak yetiştirmek için, tüm imkânlarımızı sizlerin hizmetine sunma çabası içindeyiz.
İlçemiz son yıllarda eğitim alanında büyük yollar kat etmiştir. Son üç yıldır bu emeklerin karşılığı da SBS sınavında İl Birinciliği olarak ortaya çıkmıştır. Bu başarı siz öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve velilerimizin katkı ve emekleri ile ortaya çıkmıştır. Bu vesile ile hepinize tekrar şükranlarımı sunuyorum. İnanıyorum ki 2011- 2012 eğitim öğretim yılının ikinci yarısı da başarımızı bir kez daha tescillemek için bir fırsattır. Pek çok büyükşehirdeki okullarda bulunmaya akıllı tahta gibi imkanlar da kullanılarak çok daha büyük başarılara imza atılacak ve ilçemizden Türkiye Birincileri çıkacaktır.
Bu vesile ile tüm öğretmen ve öğrencilerimiz ile ailelerine sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir eğitim öğretim dönemi diliyor, sevgi ve saygılar sunuyorum.

Mehmet Fevzi DÖNMEZ
Çamardı Kaymakamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder