16 Şubat 2012 Perşembe

NİĞDE ÇİMSA EĞİTİME DESTEKLERİNİ SÜRDÜRÜYOR.


ÇAMARDI İLÇESİ BADEMDERE ŞEHİT NURİ DAYAN İLKÖĞRETİM OKULU' NA  ÇİMSA' DAN YENİ İKİ ANA SINIFININ YOĞUN KAR YAĞIŞINA RAĞMEN AÇILIŞI YAPILDI

    Niğde Çimsa, sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında her yıl bir köy okuluna anasınıfı kazandırma projesine 2012’de de devam ediyor. Bu kapsamda baştan aşağı yenilenen Bademdere Şehit Nuri Dayan İlköğretim Okulu’nun iki Anasınıfı eğitime açıldı. 
Açılışa, Niğde Valisi Âlim Barut, İl Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ, İl Milli Eğitim Müdürü  Celalettin Ekinci, Çamardı Kaymakamı Mehmet Fevzi Dönmez, Çimsa Niğde Fabrika Müdürü Levent Öncel, Çamardı İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Ulusoy, Daire Müdürleri, Çimsa çalışanları, Öğretmenler, Öğrenciler ve Veliler katıldı. 
      Vali Barut Anaokulunun açılışında şunları söyledi; “Her şeyin temeli bu çocuklar, bu çocukların gelecekte alacağı roldür. Bunları biz ne kadar iyi yetiştirirsek, eğitim camiamızda, devlet hayatımızda, sanayi hayatımızda o kadar güvene kavuşacaktır. Burada da sanayinin bu şekilde eğitimle, çevre ile ve çevredeki okullarla ilgilenir olması Valilik olarak bizleri memnun etti. Bu vesile ile Çimsa’ya teşekkür ediyoruz. Çocuklarımıza ne kadar kaliteli eğitim aldırabilirsek, ne kadar hizmet edebilirsek, ne kadar yatırım yapabilirsek kazancımız o derece çoğalacak. Bu anlayışla yapılmış olan bu hizmet için emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bademdere’mize, Çamardı’mıza, Niğde’mize hayırlı olsun.
Ayrıca tüm Niğdelileri eğitime yatırım yapmaya ve geleceğe yatırım yapmaya davet ediyorum. Kesinlikle şu andaki elde ettikleri bilançodaki kazancın üstüne kazanç eklemiş olurlar” dedi. 
       Vali Barut ve beraberindeki heyet Anaokulunu gezdikten sonra, öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder