1 Şubat 2012 Çarşamba


YARDIM DERNEĞİNDEN VEFA ÖRNEĞİ
ÖĞRENCİLERERE YARDIM DERNEĞİ HACI ERDOĞAN’I ZİYARET ETTİ

Çamardı Öğrencilerine Yardım Derneği , Çamardı ilçesi eski Milli Eğitim Müdürü Hacı ERDOĞAN’ ı Yeşilhisar ilçesinde makamında ziyaret ederek , plaket takdim ettiler.

Çamardı Üniversite Öğrencilerine Yardım Derneği Başkan Yardımcısı , Maden Mahallesi Eski Cami imamı Eyüp AKTAŞ , Sayman Ali ER , sekreter Mehmet Ali KARAGÖZ ve üye Ali ÖZKAYA , Çamardı eski , Yeşilhisar yeni Milli Eğitim Müdürü Hacı ERDOĞAN’ ı ziyaret ettiler.

Derneğe yaptığı yardım ve desteklerden dolayı Hacı ERDOĞAN’ a teşekkür ederek plaket takdim edildi.

Hacı ERDOĞAN , Dernek üyelerine teşekkür ederek , ziyaretlerinden çok memnun olduğunu , yardım ve desteğinin devam edeceğini belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder