12 Mayıs 2013 Pazar


Niğde´de 1. Eğitimde İyi Örnekler Çalıştayı Düzenlenecek
Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 14 Mayıs Salı günü, Niğde Kültür Merkezi’nde saat: 09:00-16:00  arasında 1.Eğitimde İyi Örnekler Çalıştayı düzenlenecektir.

Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, “Eğitimde İyi Örnekler Çalıştayı”nda öğretmenlerin eğitim-öğretim alanında uyguladıkları ve başarılı sonuçlar aldıkları çalışmalarını tanıtacaklarını  bildirdi.
Milli Eğitim Müdürü Ekinci “Çalıştayda 15 sözlü, 18 poster sunum yer alacaktır. İl dışından katılımcıların da yer alacağı Çalıştay Niğde’de ilk olarak yapılacaktır. İlki gerçekleştirilecek Eğitimde İyi Örnekler Çalıştay’ı ile eğitimcilerimiz arasında paylaşım sağlamak, iyi örnekleri yaygınlaştırmayı amaçlıyoruz. Son yıllarda Eğitim alanında ivme kazanan ilimizde yapılacak olan bu Çalıştayında katkısı olacağına inanıyoruz.” dedi.
1.Niğde Eğitimde İyi Örnekler Çalıştayı’nın süreklilik kazanarak her yıl kapsamı genişlemiş şekilde yapılacağı bildirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder