17 Temmuz 2013 Çarşamba

                    SERBEST A MİLLİ GÜREŞ TAKIMI
                           ÇAMARDI DEMİRKAZIK KAMP EĞİTİM MERKEZİNDE


10/26 Temmuz 2013 tarihleri arasında serbest güreş A milli Takımı dünya şampiyonası ilk hazırlık kampı çalışmaları Niğde Çamardı Demirkazık kamp eğitim merkezinde yapılıyor
Serbest güreş a milli Takımı Teknikdrektör Yüksel Şanlı Antrenör Âdem Bereket, Nesrullah Baysal, Abdullah Çakmar, Ahmet Gülhan Masör Tamer Kısacık ve 30 sporcu ile kampa başladı
 Serbest güreş A milli Takımı hakkında bilgi veren Teknikdrektör Yüksel Şanlı Avrupa şampiyonası ilk hazırlık kampını Niğde ili Çamardı  Demirkazık kamp eğitim merkezinde yaptıklarını kampın çok verimli geçtiğini Avrupa şampiyonasında sporcuların başarılı maçlar cıkartıklarını 1 altın 1 gümüş ve 1 de bronz madalya aldıklarını söyledi. Teknikdrektör yüksel şanlı Akdeniz oyunlarında 6 altın ve 1 bronz madalya ve dünya şampiyonası öncesi İspanya nın Madrid şehrinde yapılan İspanya Grand Prix   turnuvasında Başarılı maçlar çıkartan A Milli Takımımız turnuvanın birincisi oldu dedi.
 Bu kamptan bir hafta sonara tekrar Çamardı  Demirkazık kamp eğitim merkezine dünya şampiyonası hazırlık kampı yapacaklarını belirten Teknikdrektör yüksel şanlı başta Gençlik Hizmetleri Ve Spor İl Müdürü Harun Turhan’a yardımlarından dolayı teşekkür edip,  Demirkazık kamp eğitim merkezini kendi evleri gibi gördüklerini tesis sorumlusu İbrahim Turasan Aşçı Orhan Daş  ve diğer elemanların hizmet etmek için ne gerekiyorsa yaptıklarını belirtip kamp eğitim merkezinden çok memnun kaldıklarını söyledi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder