14 Temmuz 2013 Pazar

RAMAZAN PAKETİ DAĞITIMI TAMAMLANDI
      Niğde merkez, Bor , Altunhisar , Çiftlik, Ulukışla ve Çamardı ilçelerinde Yardıma Muhtaç 300 Vatandaşa Gıda Yardımı Yapıldı
Ayhan Şahenk Vakfı ayrıca, Niğde şehir merkezindeki Hüdavent Hatun Salonu'nda Ramazan ayı boyunca 50-60 bin kişinin konuk edildiği geleneksel 'Ayhan Şahenk İftar Sofrası'nın hazırlıklarına da başladı.                           
ÇAMARDI İLÇESİNDE RAMAZAN PAKETİ DAĞITIMI 
       Kaymakamlık, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ile merkezi İstanbul'da bulunan Ayhan Şahenk Vakfı işbirliğiyle hazırlanan yardım paketlerinde 16 kalem kuru gıda maddesi bulunduğu belirtildi. 
      İlçelerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından belirlenen ihtiyaç sahibi vatandaşlara geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da  yardım paketlerinin dağıtımı tamamlandı.     
   ,Çamardı ilçesinde ilk gün dağıtım yapılırken ,  Kaymakam Mehmet Fevzi DÖNMEZ ve Sosyal Yardımlaşma memurları da bulundu. Dağıtım  Çamardı ilçesinde ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü deposundan yapıldı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder