1 Ekim 2013 Salı

AHİKA YÖNETİM KURULU TOPLANTISI KIRIKKALE’DE YAPILDI
Ahiler Kalkınma Ajansı Aylık Olağan Yönetim Kurulu Toplantısı, 30 Eylül 2013 Pazartesi günü Kırıkkale’de yapıldı.
Toplantı öncesi Kırıkkale TÜPRAŞ Tesisleri’nde temaslarda bulunan Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Üyeleri, Üretim Müdürü Mehmet İlhan Zengin’den tesislerle ilgili bilgi aldılar.
Daha sonra Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkan ve üyeleri Kırıkkale Valiliği Toplantı Salonu’na geçtiler.

Kırşehir Valisi ve Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Özdemir Çakacak Başkanlığındaki toplantıya ; Aksaray, Kırıkkale, Kırşehir, Nevşehir ve Niğde illeri Valilerinin yanı sıra Belediye Başkanları, İl Genel Meclisi Başkanları, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanları ve Ahiler Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Mehmet Fatih Yıldız katıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder