12 Ekim 2013 Cumartesi

Ak Parti İl Yönetimi Çalışmalarına Başladı

Donanımlı bir yönetim kurulu oluşturulduğunu dile getiren Emrah Özdemir ‘’ekibime güveniyorum’’ dedi.

Ak Parti İl Yönetim Kurulu listesinin 01 Ekim 2013 tarihinde Ak Parti Genel Merkezi tarafından onaylanmasının ardından çalışmalarına başladı.
İlk çalışma toplantısını 08 Ekim Pazartesi günü yapan Ak Parti İl Yönetim Kurulunda Yürütmede görev alacak isimler belirlendi.
İl Yürütme Kurulu, İl Başkanı Emrah Özdemir tarafından açıklandıktan sonra birim çalışmaları da başladı.
Yürütme Kurulu şu isimlerden oluşuyor;
İl Başkanı: Emrah ÖZDEMİR
Siyasi ve Hukuki İşler Başkanı: Mevlüt ŞAHİN
Teşkilat Başkanı : Nurettin VURAL
Seçim İşleri Başkanı : İbrahim Abidin ÖZKAN
Tanıtım ve Medya Başkanı : Can DEMİRYEL
Dış İlişkiler Başkanı : Ahmet GÜNEY
Sosyal İşler Başkanı : Esin UZUN
Yerel Yönetimler Başkanı: Orhan ÖZBEK
Ekonomik İşler Başkanı : Ali Dede TEKİN
Halkla İlişkiler Başkanı : Nesrin TENGİROĞLU
Mali İşler Başkanı : Sedat ÇAĞLAR
Arge Başkanı : Sebahattin ECEMİŞ
İl Sekreteri : Remzi BAHAR

İl Yürütme Kurulunun oluşmasıyla birlikte çalışmalarına hız kazandıran Ak Parti, Yönetim olarak kurum ziyaretlerinde bulundu.

İlk olarak Niğde Valisi Necmeddin Kılıç, ardından Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, İl Genel Meclis Başkanı Erdal Koçyiğit ve Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ makamında ziyaret edildi. Bor Belediye Başkan’ı Sıtkı Erat ve Bor Kaymakamı Abdullah Küçük’ü de makamında ziyaret eden Ak Parti İl Yönetim Kurulu hem tanışma hem de kurumlarla bilgi alışverişinde bulundular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder