17 Aralık 2013 Salı

   ÇAMARDI HALK EĞİTİM MERKEZİNDE KURSLAR BAŞLADI

      Çamardı Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa EKE yaptığı açıklamalarda  “2012 - 2013 Eğitim Öğretim yılında 18 değişik branşta 50 kurs açıldı.373 erkek , 338 bayan olmak üzere 711 kursiyere eğitim verildi.” Diye belirtti.
    Mustafa  EKE , vatandaşlarımızın istekleri doğrultusunda , kurs açmaya devam ediyoruz.Müdürlüğümüz tarafından ilçe halkına hizmet için bu dönemde de devam eden ve açılacak olan kurslar var. Vatandaşlarımızın açılmasını istedkleri kurslar için müdürlüğümüze baş vurmaları gerekmektedir. Yeterli sayı olduğu zaman o kurs açılacaktır.” Dedi. 
    2013 - 2014 Eğitim Öğretim başından itibaren
  ** Mantar Yetiştiriciliği Kursu , ** Kalorifer Ateşciliği
  ** Bayanlar için Ev Tekstili Kursu
  ** Okuma - Yazma Kursları
  Devam eden kurslardır.
** Çocuk Gelişimi Kursu
        **Arı Yetiştiriciliği Kursu
        ** Cenaze Hizmetleri Kursu
        ** Bilgisayar Operatörlüğü Kursu
         Bu kurslarda açmayı planladığımız kurslardır.
         Ayrıca ortaokul ve liseler için sınavlara hazırlık kursları devam etmektedir. “ diye belirtti.

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder