21 Aralık 2013 Cumartesi

Özel Yetenekli Öğrencilere Sertifika



Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi öğrencileri, kurumda sürdürülen Uyum Programı’nı başarıyla tamamlayarak sertifikalarını aldılar. BİLSEM’de düzenlenen sertifika törenine Niğde Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Yiğit, Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ, Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, SGK İl Müdürü Adil Demir, Milli Eğitim Müdür Yardımcıları Ahmet Sinan Ecer ve İsmail Karacan, Çiftlik İlçe Milli Eğitim Müdürü Lütfi Doğan, Ulukışla İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Akdemir, Çamardı İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Ulusoy, Şube Müdürleri Yusuf Tüfekçi ve Hacı Özmen, okul müdürleri, öğrenci velileri ve davetliler katıldı.
Özel yetenekli öğrencilerin eğitimi için bu yıl açılan Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi’nde, zeka testi ile belirlenen 16 bilim öğrencisi, yetenek testi ile belirlenen 15 sanat öğrencisi olmak üzere toplam 31 öğrenci eğitim-öğretim görmekte. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder