3 Aralık 2013 Salı

KADINLAR İÇİN MESLEKİ EĞİTİM PROJESİ TANITIM TOPLANTISI YAPILDI 

    Başbakanın eşi Emine Erdoğan’ın himayelerinde Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin’in önderliğinde yürütülen “Gönül Elçileri” projesinin ikinci aşaması olan, “Kadınlar İçin Mesleki Eğitim Projesi” tanıtım toplantısı, Necmiye Kılıç’ın katılımıyla Niğde Öğretmenevinde gerçekleştirildi.
Toplantının açılışında konuşan Necmiye Kılıç  “Gönül Elçileri” projesinin ikinci aşaması olan, “Kadınlar İçin Mesleki Eğitim Projesi” için toplanmış bulunuyoruz. Bu proje; Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından yürütülen “Toplum Kalkınmasında Gönül Elçileri” projesinin ikinci alt bileşeni olan “Kadın ve Güçlenme” kapsamında “Kadınlar İçin Mesleki Eğitim Projesi “ olarak hazırlanmıştır.
81 ilde uygulanmaya başlanan proje ile geçmişte kızlarımızın yani günümüz kadınlarının çeşitli nedenlerle yarım kalan eğitimlerinin tamamlanarak geleceğe umutla bakmaları amaçlanmıştır. “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder