14 Aralık 2013 Cumartesi

KURSİYERLERE SERTİFİKA VERİLDİ
 Bademdere'de Kültür Mantarı Yetiştiriciliği Kursiyerlerine sertifika verildi.
      Meslek edindirme kursları kapsamında İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde Çamardı ilçesine bağlı Bademdere Beldesinde yaklaşık 3 ay önce “kültür mantarı yetiştiriciliği kursu” açıldı.
     192 saat süreyle verilen kursa Bademdere beldesinden 30 kursiyer katıldı.Kurs sonunda yapılan sınavda başarılı olan 28  kursiyere sertifika verildi
     Sertifika Törenine ;Çamardı Kaymakam V. Adnan Karaosmanoğlu , İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdür Yardımcısı H. Yusuf Parlak,   Tarımsal Altyapı ve Arazi değerlendirme Şube Müdürü Bayram Akkuş, Çamardı İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Ulusoy, Çamardı Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Eke, Bademdere Beldesi belediye Başkan v.Turhan Çetin, Çamardı Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Serbülent Özkan ,Çamardı M.Eğitim şb.Müdürü Hacı Dündar , H.Eğitim Md.Yardımcısı Abdullah Hamurcu ile kursiyerler katıldı.
     Açılış konuşmasını Çamardı Halk Eğitim Müdürü Mustafa EKE yaptı. Konuşmasında halkın talepleri doğrultusunda isthdam alanı oluşturabilecek her türlü desteği vermeğe hazır olduklarını belirtti.
    Çamardı Kaymakamı.Adnan Karaosmanoğlu ise Avrupa'da mantar yetiştiriciliğinin çok yaygın olduğunu,  Bademdere'de mantar yetiştirilecek olmasının kendisini çok mutlu ettiğini ve kaymakamlık olarak mantar yetiştirmeyi düşünecek kadınlara her türlü desteği vereceklerini ifade etti.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder