3 Aralık 2013 Salı

Saruhan Eğitim Uygulama Okulu’ndan Niğde SGK’ya Anlamlı Ziyaret


Saruhan Eğitim Uygulama Okulu Ve İş Eğitim Merkezi 3 Aralık Engelliler Haftası münasebetiyle 02.11.2013 tarihinde Niğde SGK İl Müdürlüğü’nü ziyaret etti.
Saruhan Eğitim Uygulama Okulu Temsilcilerini İl Müdürü Adil DEMİR, İl Müdür Yrd. Mustafa GÜLTEKİN, Sigorta İl Müdür yrd. Nurhan BAYER ve Müdür yrd. Ömer Faruk İLHAN tarafından karşılandı.
İl Müdürü Adil DEMİR’e Saruhan Eğitim Uygulama Okulu Müdürü Recep ÇAKIROĞLU tarafından çiçek taktimi ve öğrencilerin dizayn etmiş olduğu küp hediye edildi.
İl Müdürü DEMİR, engellileri unutmadıklarını ifade ederek yeni il Müdürlüğümüzde engelli çıkışı, asansörü ve lavabo mevcut olduğunu ifade ederek, ziyarete gelen öğrencilerin engelliler haftasını kutladı.
Ziyarete Saruhan Eğitim Uygulama Okulu Müdürü Recep ÇAKIROĞLU, Öğretim kadrosu ve öğrenci temsilcileri katılmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder