9 Eylül 2019 Pazartesi


 Vali  Yılmaz Şimşek’in İlköğretim Haftası Mesajı

Eğitim, bireyin ve toplumların gelişmesini sağlayan, ekonomik kalkınmayı destekleyen milli ve manevi değerlerimizi koruyup geliştirerek gelecek nesillere aktaran vazgeçilmez ve ertelenemez bir süreçtir.

Çocuklarımız ve gençlerimizin geleceğini şekillendiren eğitim süreci sadece, bireylerin değil, aynı zamanda toplumların geleceği için de hayati önem arz etmektedir.
Bu bağlamda, geleceğimizi emanet edeceğimiz çocuklarımızın ve gençlerimizin, eğitim sistemimizdeki ilerlemenin yanında “ Eğitim Ailede Başlar” sözünün ruhuna uygun olarak araştıran, sorgulayan, bilgi üreten, bilimsel gelişmeleri takip eden milli ve manevi değerlerine sahip çıkan, ahlaklı ve kendine güvenen bireyler olarak yetişmesi toplum olarak hepimizin öncelikli hedefi olmalıdır.
Bu duygu ve düşüncelerle başta sevgili öğrencilerimiz olmak üzere tüm eğitim camiamızın “İlköğretim Haftası”nı en içten dileklerimle kutlar, 2019 - 2020 eğitim-öğretim yılının ilimize ve ülkemize başarılar getirmesini temenni ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder