22 Eylül 2019 Pazar


Vali Yılmaz Şimşek Okullarda Alınan Güvenlik Tedbirlerini Denetledi
Vali Yılmaz Şimşek, 2019-2020 Eğitim ve Öğretim yılının başlamasıyla birlikte okullarda ve okul çevresinde alınan tedbirleri yerinde inceledi.
Özellikle okul sonrası öğrenci çıkışlarında yaşanabilecek olumsuzlukları önlemek amacıyla İl Emniyet Müdürlüğünce alınan tedbirleri yerinde inceleyen Vali Yılmaz Şimşek, İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu’ndan yapılan uygulamalar hakkında bilgi aldı.
İncelemeler esnasında basın mensuplarına açıklamada bulunan Vali Yılmaz Şimşek, “İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Asayiş ve trafik olmak üzere 19 ekipte toplam 98 personelimiz görev almaktadır” dedi.
Geleceğimizin teminatı olan öğrencilerimize, sağlıklı, huzurlu ve güvenli bir eğitim ortamı sağlamak amacıyla uygulamaların eğitim-öğretim yılı boyunca devam edeceğine vurgu yapan Vali Yılmaz Şimşek, Tedbirlerimiz, servis araçlarındaki şoförlerinden, rehberlerin eğitiminden kantindeki gıdaların güvenliğine kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor.
Biz, özellikle okulların çevre güvenliğine önem veriyoruz. Bu anlamda okullarımızı, risk guruplarına göre sıraladık. Riskli okullarımıza özellikle Asayiş, Narkotik ve Çocuk Şubeden ekipler görevlendirdik. Ayrıca güvenlik sistemleri kurarak okul çevrelerini kameralarla daha güvenli hale getirdik. Güvenli Okul Projesi kapsamında zaman zaman uygulamalar gerçekleştiriyoruz ve bugün de onlardan birini ekiplerimiz icra ediyor” ifadelerine yer verdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder