11 Haziran 2024 Salı


 Niğde de Çocuklara Uygulamalı Trafik Eğitimi

Mobil Trafik Eğitim Tırı Niğde de öğrencilere uygulamalı eğitim verdi. 

İçişleri Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve TRT Genel Müdürlüğü tarafından imzalanan protokol doğrultusunda Emniyet Genel Müdürlüğüne tahsis edilen Mobil Trafik Eğitim Tırı, Niğde Valiliği yerleşkesinde çocuklara uygulamalı eğitim verdi.

 5 ve 6 Haziran tarihinde 2 gün boyunca Niğde'de kalan Mobil Eğitim Tırını ziyaret eden Vali Cahit ÇELİK, öğrencilere verilen teorik ve uygulamalı trafik eğitimini inceledi, çalışmalar hakkında bilgi aldı.  Mobil Eğitim Tırını ve eğitim alan öğrencileri Vali Cahit Çelik , Belediye Başkanı Emrah Özdemir , Milli Eğitim Müdürü H. İbrahim Yaşar , il Emniyet Müdürü Adnan Özdemir ve il Jandarma Komutanı Gürol Okyar ziyaret etti. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder