15 Haziran 2024 Cumartesi


 Vali Cahit ÇELİK, Öğrencilerin Karne Heyecanına Ortak Oldu

Niğde’de ilk ve orta dereceli okullarda eğitim öğretim gören 72 bin 109 öğrencinin karnelerini aldığı 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılının son gününde Vali Cahit ÇELİK, öğrencilere karnelerini vererek heyecanlarına ortak oldu.

Niğde Halil Kitapçı İlkokulunda düzenlenen karne törenine katılan Vali Cahit ÇELİK, sınıfları tek tek gezerek öğrencilere karnelerini verdi. Öğrencilere yaz tatili boyunca dinlenmelerini ve kitap okumalarını tavsiye etti.

Karne töreni esnasında kısa bir değerlendirmede bulunan Vali Cahit ÇELİK, Niğde’de 382 okulda toplam 72 bin 109 öğrencimizin olduğunu belirterek; “Bugün son zil çaldı. Çocuklarımıza eğitim veren tüm eğitim camiasına, öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Çocuklarımıza da güzel bir yaz tatili diliyorum. Bu yaz, çocuklarımız, tatillerini daha güzel değerlendirsinler diye onlara Emli Vadisi’nde İzcilik Okulu açmayı planlıyoruz. İzcilik okulumuzda ailelerinin izin verdiği çocuklarımız doğayla bütünleşsinler, doğayı tanısınlar ve çocuklarımızda çevre bilincini pekiştirelim istiyorum. Ben tekrar çocuklarımıza iyi tatiller dilerken kitap okumayı ihmal etmesinler diyorum” ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder