7 Ağustos 2024 Çarşamba


 Niğde Üniversitesinde Tercih ve Tanıtım Heyecanı Başladı

2024 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonuçlarının açıklanmasıyla Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinde tercih ve tanıtım heyecanı başladı. 

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı'nda 15 fakülte, bir Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı ve altı meslek yüksekokulu bünyesindeki 66 lisans, 49 ön lisans olmak üzere 115 ayrı bölüm ve programına 5480 yeni öğrencisini bekleyen Niğde Üniversitesi, bu kapsamda Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü öncülüğünde tüm birimleriyle 2024 Tercih ve Tanıtım Kampanyası'nı uygulamaya koydu.

Kampanya Kapsamında Yüzde 100 Doluluk ile Nitelikli Öğrencinin Üniversiteyi Tercihi Amaçlanıyor

Lisans düzeyindeki 66 bölüm ve programa, özel yetenek sonuçlarına göre öğrenci alımı da dâhil 2934, ön lisans düzeyindeki 49 bölüm ve programa ise 2301 öğrencinin alınacağı Üniversitede, 2024 Tercih ve Tanıtım Kampanyası kapsamında son üç yılda olduğu gibi kontenjanlarda yüzde 100 dolulukla birlikte nitelikli öğrencinin Üniversitemizi tercih etmesi temel amaçlar olarak belirlendi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder