30 Ağustos 2024 Cuma


 YETİM Elİ DERNEĞİ KAYNAŞMA YEMEĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

       Yetim Eli Derneği kaynaşma yemeğinde öğrenci ve aileler bir araya geldi

    Yetim Eli Derneği kaynaşma yemeğinde ihtiyaç sahibi öğrenci ve ailelere maddi destek yardımı ve hediyeler takdim edildi

     Niğde Valisi Cahit  Çelik , Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Adalet Komisyonu Başkanı , Rektör Hasan Uslu ve eşi Birleşmiş Milletler Ankara Ofisi sorusu Yine Birleşmiş milletler iç Anadolu sorumlusunun katılımları ile gerçekleşen yemekte destek verilen aile ve öğrencilerle bir araya gelindi.

           Yetim Eli Derneği, 2022 yılından bu yana Birleşmiş Milletler'in desteği ile yürütülen üç yıllık bir proje kapsamında faaliyet göstermektedir. Bu proje kapsamında, iki personel hâlihazırda çalışmalarını sürdürmektedir.

Vali Cahit Çelik  “Yetim Eli Derneği, babası ya da annesi vefat etmiş ihtiyaç sahibi ailelerin tüm ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Bu kapsamda, her aileden en az bir çocuğun üniversite okuyup meslek sahibi olmasını desteklemekte ve başarılı sonuçlar elde etmektedir. 

    Dernek, öğrencilere burs vermekte olup, her yıl 50 ile 100 arasında öğrenciyi mezun etmekte ve yerine yeni öğrenciler kabul etmektedir. Ayrıca, 8. ve 12. sınıf öğrencilerini dershaneye kaydettirerek yılda ortalama 40-60 öğrenciye dershane desteği sağlamaktadır.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder