11 Ağustos 2024 Pazar


 Rektör Uslu  Üniversite Eğitim ve Araştırma Hastanesini  Ziyaret Etti

Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu, Niğde Üniversitesi  Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi ve Tıp Fakültesi  Öğretim Üyesi Dr. Mustafa Doğan’ı makamında ziyaret etti.

 Rektör Uslu  ayrıca ziyaret kapsamında hastanedeki öğretim üyeleri ile de bir araya gelerek çalışmalar hakkında bilgi aldı ve hastanede tedavi gören hastalara geçmiş olsun dileklerini iletti.

Eğitim ve Araştırma Hastanesi İnme Merkezi, Niğde ve Bölgeden Hastalara Tedavi Hizmeti Veriyor

Rektör Uslu ziyarette, Üniversitenin desteğiyle yaklaşık 18 aylık bir dönemi içeren invaziv (girişimsel) nöroloji eğitimini tamamlayan Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Halil İbrahim Akçay’ın inme biriminde gerçekleştirdiği çalışmalar hakkında bilgi aldı. Dr. Akçay, 1 Mart 2024 tarihinden bu yana beşi il dışından olmak üzere toplam 39 hastanın beyin anjiyosunun hastane inme merkezinde başarıyla gerçekleştirildiğini ve tüm hastaların işlem sonrası şifa bulduğunu belirtti.

Ayrıca ziyarette hastane  bünyesinde açılacak yeni hizmet binasında anjiyo ünitesi ile beş yataklı inme yoğun bakım ünitesinin de hizmete gireceği müjdesi verildi.

Endoskopi ve Kolonoskopi İşlem Süreleri Kısaldı ve Tümör Cerrahisi İşlem Sayısı Arttı

Program kapsamında Rektör Uslu, Hastane Genel Cerrahi Bölümü Eğitim Birimi Sorumlusu ve Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şerif Melih Karabeyoğlu ile ekibinden çalışmalar ve yeni gelişmeler hakkında bilgi aldı. Prof. Dr. Karabeyoğlu, hastanedeki endoskopi ve kolonoskopi işlemlerinin sürelerinin kısaldığını ve tümör cerrahisi vaka sayısının ise günden güne artış kaydettiğini ifade etti.

Rektör Prof. Dr. Hasan Uslu ziyarette yaptığı konuşmada, hastanenin ihtiyacı olan diğer branşlarda da hekim sayılarını artırmak amacıyla yeni kadro alımlarının planlandığını belirtti. Rektör Uslu son olarak “Yeni açılacak binanın da üniversiteye, ilimize ve memleketimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.” dedi.

Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder