16 Eylül 2014 Salı

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI

2014-2015 öğretim yılı İlköğretim Haftası kutlama programı Atatürk Anıtı’nın önünde yapılan çelenk sunma töreninin ardından Hazım Tepeyran İlkokulu’nda devam etti.
Törene Niğde Vali Vekili Hacı İbrahim Türkoğlu, Garnizon Komutanı Jandarma Kd. Albay Ufuk Nayır, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Niğde Üniversitesi Rektör Yardımcısı Mustafa Bayrak, Vali Yardımcısı Mustafa Karaca, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü Daire Başkanı Nalan Demir, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, Kurum ve Kuruluş Müdürleri, Öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Halk oyunlarının oynandığı ve gösterilerin yapıldığı törende Vali Vekili Hacı İbrahim Türkoğlu yaptığı konuşmada 2014-2015 öğretim yılının hayırlı olması temennisinde bulunarak, İlimizde 363 okulda, 4160 öğretmen ve 73 bin öğrenci ile yeni bir eğitim öğretim yılına başlandığını ve öğrencilerin rahat bir eğitim-ö

ğretim yılı geçirmeleri için gereken hazırlıkların yapıldığını ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder