28 Eylül 2014 Pazar

Ahiler Kalkınma Ajansı (AHİKA) 
Aylık Olağan Genel Kurul Toplantısı, Kırıkkale’de yapıldı.
 Toplantı öncesinde, Valiler ve Protokol Heyeti, MKEK’ye bağlı Silah Fabrikasını ve Silah Müzesini gezdi. Yetkililer Silah Fabrikasında üretilen Milli Piyade Tüfeği MPT-76, Keskin Nişancı Tüfeği JMK-BORA 12 ve diğer tüfekler hakkında bilgiler verdi.
Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan Başkanlığındaki toplantıya Aksaray Valisi Şeref Ataklı, Kırıkkale Valisi Ali Kolat, Kırşehir Valisi Özdemir Çakacak ve Niğde Valisi Necmeddin Kılıç’ın yanı sıra Belediye Başkanları, İl Genel Meclis Başkanları, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanları ve Ahiler Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Mehmet Fatih Yıldız katıldı.
Ceylan, Kırıkkale  Valiliği Salonu’ndaki toplantıda yaptığı konuşmada, bir önceki yönetim kurulu toplantısında alınan kararlarla ilgili yapılan çalışmaları değerlendireceklerini söyledi.
Mali  destek programlarıyla ilgili değerlendirmelerin de yapılacağını anlatan Ceylan, şöyle konuştu:
 “2014 yılı teknik destek sonuçları 15 Eylül 2014 tarihinde ajansımız tarafından ilan edilmiştir. 30 asil ve 7 yedek proje başarılı olarak değerlendirilmiştir. Bugün ki toplantıda yönetim kurulumuza yönelik detaylı bilgilendirme yapılacaktır. Toplantımızın diğer bir gündem maddesi de ilkokul öğrencilerine yönelik tanıtım günleri düzenlenmesi konusudur. Daha önce haziran ayında yapılan yönetim kurulu toplantısında alınan karar doğrultusunda düzenlenen organizasyonun ilk ayağı yine haziran ayında Nevşehir’de gerçekleştirilmiştir. Toplantımız gelecek bir ay için planlanan diğer çalışmaların tartışılmasıyla sona erecektir.”
 Toplantıda, Kırşehir Valiliğinden Mersin  Valiliğine atanan Özdemir Çakacak’a Yönetim Kurulu Başkanı Ceylan tarafından AHİKA’ya katkılarından dolayı hediye takdim edildi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder