22 Eylül 2014 Pazartesi

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI

ÇAMARDI İLÇESİNDE PROTOKOL  VE ÖĞRENCİLER YENİ EĞİTİM YILI FİDANI DİKTİ.
2014  2015 Eğitim  Öğretim yılı kutlama töreni Atatürk Ortaokulunda yapıldı. Tören sonunda  yeni eğitim öğretim yılı fidanları dikildi.
Törene ilçe Kaymakamı Mustafa SERİN , Belediye Başkanı Yavuz SOYLU , Garnizon Komutanı Yüzbaşı Cem GÖKDEMİR , İlçe Emniyet Amiri Bülent KALE , Milli Eğitim Müdürü Mustafa EKE , Daire amirleri , okul müdürleri , öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Tören Saygı duruşu ve İstiklal Marşı' nın okunmasından sonra , günün anlam ve önemini belirten konuşmayı okul müdürü Abdulgani ÖZKAN yaptı. Daha sonra; İlköğretim haftası  ve masal oyunu isimli şiirler okundu. Kitabım nerede adlı monolog  ve ilköğretim haftası ile ilgili güzel sözlerin sunumundan sonra , 2. Sınıf öğrencilerinin  1. Sınıf öğrencilerine bayrak teslimi ile tören sona erdi. Protokol den Kaymakam , Belediye Başkanı , Emniyet Amiri , bazı okul  müdürleri  ve birkaç öğrenci 2014 - 2015 Eğitim

Öğretim yılı fidanlarını diktiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder