30 Eylül 2014 Salı

Dekanlık Devir Teslim Töreni
Niğde Üniversitesi  İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Zeki Doğan’ın görev süresinin sona ermesi ve dekanlık görevine Prof. Dr. Abitter Özulucan’ın atanması dolayısıyla İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dekanlık makamında devir teslim töreni gerçekleştirildi.
Düzenlenen törene Rektör Prof. Dr. Adnan Görür, Genel Sekreter Doç. Dr. Ethem Akyol, Prof. Dr. Zeki Doğan, Prof. Dr. Abitter Özulucan ve idari personel katıldı.
Törende konuşma yapan Rektör Prof. Dr. Adnan Görür, Prof. Dr. Zeki Doğan’ın iki başarılı dönem (6 yıl) geçirdiğini, yürüttüğü dekanlık görevini sorunsuz bir şekilde tamamladığını ve her zaman kendilerine destek olduğunu söyleyerek; “Zeki Hoca’yla iki dönem(6 yıl) çalıştık. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi zor bir fakülte olması nedeniyle fedakârlıkta gerektirir. Sağ olsun bu fedakârlığı kendisinden gördük. Ama bundan sonraki süreçte bizim beklentilerimiz yüksek. Mesela en azından bir iki bölümün belki akreditasyonu bizim için bundan sonra başarı olacaktır diye düşünüyorum” dedi.
Rektör Prof. Dr. Adnan Görür konuşmasının sonunda Prof. Dr. Zeki Doğan’a hizmetlerinden ötürü tekrardan teşekkür etti.
Rektör Görür’ün ardından kısa bir konuşma yapan Prof. Dr. Abitter Özulucan, “ Öncelikle bana güvendiğiniz ve beni buraya layık gördüğünüz için teşekkür ediyorum. Ayrıca Zeki Hocaya da hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Kendileri başarılı iki dönem geçirdi. Bunun içini doldurmak gerekirse 6 yıl önceki öğrenci sayısı ile şimdiki öğrenci sayısına, öğretim üyesi sayısına ve geçmişte açılan bölüm sayısına baktığımıza son derece fazla fizibilite anlamında bize sağladığı olanaklar ortada. Başarılı bu hizmetlerinden dolayı Zeki Hocaya tekrardan çok teşekkür ediyorum. Bayrağı olduğu yerden inşallah daha ilerilere taşıyacağız. Aldığım sorumluluğun bilincindeyim. Her şeyden fedakârlık ederek buraya o katkıyı elimizden geldiğince tüm samimiyetimizle sağlayacağız” dedi
Konuşmaların ardından Niğde üniversitesi  rektörü Prof. Dr. Adnan Görür, Prof. Dr. Zeki Doğan’a teşekkür ederek plaket takdim etti.
Fotoğraf çekiminin ardından devir teslim töreni sona erdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder