21 Ekim 2012 Pazar


ÇOCUKLARA BAYRAM ERKEN GELECEK
 Ayhan ŞAHENK  Vakfı 22 Ekim  2012 tarihinde, Niğde Kültür Merkezi
 Tiyatro salonunda, saat 13.30 da ,Cumhuriyet bayramı kutlaması ile 
daha önce belirlenen Öğrencilere armağanları dağıtılacağını açıkladı.





Ayhan Şahenk Vakfı, merhum Ayhan Şahenk’in sağlığında başlattığı geleneksel
 sosyal yardım uygulamaları çerçevesinde bu yıl,  890 ilköğretim  öğrencisini  
sevindirecek.
Vakfın bu yılki yardımlarından,  Milli Eğitim Müdürlüğü  tarafından belirlenen 
Niğde Merkez’de 290, Altunhisar, Çamardı, Bor, Çiftlik  ve Ulukışla 
ilçelerinde 120’şer ilköğretim öğrencisi yararlanacak. 
Giyim yardımları;
Niğde Kültür Merkezi Tiyatro Salonu’nda, 22 Ekim 2012 Pazartesi günü, saat: 
13.30’da,Cumhuriyet Bayramı Kutlaması şeklinde gerçekleştirilecek programın 
bitiminde, bayram armağanı olarak dağıtılacak.
Bayram armağanları  her bir öğrencinin beden numaralarına göre hazırlanarak 
okul çantaları içine yerleştirilen kazak, mont, pantolon, eşofman takımı, iç çamaşırı 
 ile kırtasiye malzemelerinden oluşuyor.
 Vakfın geleneksel sosyal yardım projesi kapsamında her yıl 750 öğrencinin 
yararlandığı    uygulamadan yararlanan öğrenci  sayısı  bu yıl, projeye katılan 
140 Doğuş Grubu bağışçısı ile 890’a ulaştı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder