13 Ekim 2012 Cumartesi


                                            Niğde Üniversitesi
      Sürekli Eğitim Merkezi (NÜSEM) Eğitim İşbirliği Protokolü İmzaladı
 Niğde Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (NÜSEM) ile Niğde Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı arasında Eğitim İşbirliği Protokolü imzalandı. 
İşbirliği protokolüyle Niğde Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi(NÜSEM) ile Niğde Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı’nın üye ve personelinin ihtiyaç duyduğu mesleki ve eğitsel konularda eğitim faaliyetlerinin organize edilmesi amaçlanıyor.
İşbirliği Protokolü, Niğde Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı tarafından talep edilen eğitim programlarından NÜSEM’in verebileceği eğitim faaliyetlerinin iki kurum arasında oluşturulacak bir zaman çizelgesi dâhilinde Niğde Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı üye ve personeline verilmesini kapsıyor.
İşbirliği Protokolü kapsamında derslerin zamanı ve ilgili program Niğde Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (NÜSEM) ile Niğde Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı’nın ortak kararıyla belirlenecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder