25 Şubat 2013 Pazartesi


 ZİRAAT ODALARI BİRLİĞİ EĞİTİM TOPLANTISI ANTALYA'DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

   Türkiye Ziraat Odaları Birliğince, 15-16-17 şubat tarihlerinde Antalya'da Genel Başkan Şemsi Bayraktar'ında katılımıyla  eğitim ve konferans içerikli toplantı yapıldı.

.Antalya'da gerçekleştirilen toplantıya,  Niğde Ziraat Odası Yönetim Kurulu Başkanı Veli KENAR katıldı. Toplantıda  muhasebe programı ile sosyal güvenlik konuları hakkında bilgiler verildi. Türkiye Ziraat Odaları Birliği Genel Başkanı Şemsi Bayraktar oda başkanlarından Türkiye'de tarımı daha ileriye götürme adına yapılacak olan  projeleri beklediklerini ifade etti.
 TZOB Genel Başkanı Şemsi Bayraktar'ın konuşmalarının ardından Niğde Ziraat odası yönetim kurulu Başkanı Veli KENAR'a, Bor Ziraat Odası yönetim kurulu Başkanı Nurettin ERİÇ'e, Çamardı Ziraat Odası yönetim kurulu Başkanı Bilal ÇINAR'a özverili ve başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür plaketi verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder