21 Mart 2013 Perşembe

DEVLET ÖVÜNÇ MADALYASI TÖRENLE VERİLDİ




Yurt savunmasında farklı yerlerde Şehit olan Niğdeli Askerlerin yakınları ile Gazi Askere Askeri Gazinoda Madalya ve Beraatların tevcihi töreni yapıldı.

Törene, Niğde Valisi Âlim Barut ve eşi Miyase Barut, Garnizon Komutanı Jandarma Albay Ufuk Nayır, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Niğde Cumhuriyet Başsavcısı Hayreddin Akçıl, İl Genel Meclis Başkanı Erdal Koçyiğit, İl Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ, Niğde Polis Okulu Müdürü Mehmet Karaca, Kamu Kurum ve Kuruluş Müdürleri, şehit yakınları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, askerler ve davetliler katıldı.

Madalya programında konuşan Vali Âlim Barut şunları söyledi; “Gerçekten kelimelerin kifayetsiz olduğu, cümlelerin hisleri taşıyamayacağı andayız. 20’li yaşlarda hiç gözünü kırpmadan bu vatan için, bu millet için toprağa düşebilmek ayrı bir meziyet. Ayrıca onları yetiştirmek ve bu vatana asker olarak göndermek çok daha ayrı bir meziyettir. Ben şehitlerimizi saygıyla anıyor, ruhları şad olsun ve hepsine Allahtan rahmet sizlere, bizlere de öbür dünyada yardımcı olmalarını diliyorum. Ayrıca tüm aile mensuplarına Allahtan sabırlar diliyorum. Allah onların yardımcısı olsun. Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah Gül’ün tevcih ettiği Övünç Madalyalarını takdim etmek üzere buradayız. Herkese saygılar sunuyorum” dedi.

Şehit ve Gaziye Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından verilen Devlet Övünç Madalyasını, Vali Âlim Barut Şehit yakınlarına takdim etti. Şehitlerden Jandarma Er Murat Erdem’in madalyasını babası Hasan Emin Erdem, Piyade Er Serkan Duman’ın madalyasını babası Ali Duman ve Gazi Jandarma Er Ramazan Güneş ise madalyasını kendisi aldı.

Törenden sonra şehit yakınları ve gaziler protokol ile birlikte yemek yedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder