19 Mart 2013 Salı


Geleneksel Dayanışma Gecesi
       Çamardı ilçesi Burç İlköğretim Okulu “ Geleneksel Okul - Veli Dayanışma Gecesi “ düzenledi.
        Burç Belediyesi sosyal tesislerinde düzenlenen gecenin konuğu Halk Ozanı Gül Ahmet YİĞİT idi.

     Daha önce de Burç Beldesine Eğitimci Yazar Halit ERTUĞRUL u getirerek adından söz ettiren Burç İlköğretim okulu bu sefer de Bölge Halkı tarafından çok sevilen ve tanınan Halk Ozanı Gül Ahmet YİĞİT i konuk sanatçı olarak davet ettiler. 
    Düzenlenen etkinlikte Burç ilköğretim Okulu'nun Egeli  öğretmenleri  'zeybek oyunu'' ile büyük beğeni topladılar.. Program kapsamında Burç ilköğretim okulu öğrencilerinden Fatma Türköz  Milli Şairimiz M. Akif Ersoy un Bülbül adlı şiiriyle adeta izleyicileri büyüledi.  bir kısım seyircinin ayakta izlediği gece Gül Ahmet YİĞİT in mizahi anlatımı, doğaçlama, taşlama hikayeli türkü güzelleme gibi dallardan örnekler sundu.  ünlü halk ozanı  Gül Ahmet YİĞİT halk konseri çok beğenildi.
  Çamardı Kaymakamı Mehmet Fevzi DÖNMEZ Gül Ahmet YİĞİT e plaket takdim ederek böyle bir etkinlik için ,Burç İlköğretim okuluna teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder