22 Aralık 2018 Cumartesi


KOP Sosyal Projeler Çalıştayı Konya’da Yapıldı
KOP, Sosyal Projeleri Masaya Yatırdı

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığına bağlı Konya Ovası Projesi (KOP) Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığının yürüttüğü KOP Okuyor ve KOP SOGEP mali destek çağrı programları kapsamında, KOP Bölgesindeki sosyal ve kültürel sorunların ve çözüm önerilerinin masaya yatırıldığı, ihtiyaç alanlarının belirlendiği "KOP Sosyal Projeler Çalıştayı" yoğun katılımla gerçekleşti.

Cumhurbaşkanlığı Sosyal Politikalar Kurulu Üyesi Prof. Dr. Lütfihak Alpkan, KOP İdaresi Başkanı İhsan Bostancı, Konya Milli Eğitim Müdürü Mukadder Gürsoy, Karaman Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Kuntoğlu, Niğde Milli Eğitim Müdürü H. İbrahim Yaşar, Aksaray Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, Nevşehir Milli Eğitim Müdürü Murat Demir, Kırıkkale Milli Eğitim Müdürü Yusuf Tüfekçi ile İl Kültür ve Turizm, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Müdürlükleri temsilcileri, akademisyenler, proje yürütücüleri ve öğrencilerin katıldığı çalıştay iki gün sürdü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder