26 Aralık 2020 Cumartesi

 MESLEKİ EĞİTİMDE BİN OKUL PROJESİ'NE 161 MİLYON LİRALIK DESTEK

Eğitimde  Bin Okul Projesine 161 milyon liralık yatırım yapıldı


Mesleki Eğitimde 1000 Okul Projesi kapsamında toplantıya 81 ilin milli eğitim Müdürü katıldı

Okullar arası başarı farklarını azaltmak ve mesleki eğitimi güçlendirmek için başlatılan "Mesleki Eğitimde 1000 Okul Projesi" ne 161 milyon liralık yatırım yapıldı.

Mesleki Eğitimde 1000 Okul Projesi kapsamında somut adımlar atılmaya devam ediyor.  Projenin 2020 yılı performans değerlendirme toplantısı Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Mahmut Özer başkanlığında gerçekleştirildi. 

 Toplantıya, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürü Kemal Varım Numanoğlu, Strateji Dairesi Başkanı Mehmet Fatih Leblebici, Destek Hizmetleri Genel Müdürü İsmail Çolak, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürü Nezir Gül, Ölçme Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürü Sadri Şensoy, İnşaat ve Emlak Dairesi Başkanı Umut Gür, Bakan danışmanları Dr. Sevil Uygun İlikhan, Dr. Aylin Şengün Taşçı, Dr. Hayri Eren Suna ve 81 il milli eğitim müdürü katıldı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder