2 Haziran 2015 Salı

BOR İLÇESİNDE HALK EĞİTİM MERKEZİ SERGİSİ
Bor halk eğitim merkezi sergisinde miniklerin defilesi ve el işleri çok beğenildi.

     Niğde’nin  Bor ilçesinde  Halk Eğitim Merkezi tarafından Belediye Kültür Merkezinde  sergi  açıldı.
Açılışa İlçe Kaymakamı Abdullah KÜÇÜK, Niğde Milletvekili / Adayı Alparslan KAVAKLIOĞLU, Kaymakam Refiki Alper TAŞ, Garnizon Komutanı Kd. Alb. Fatih DAĞLI, İlçe Belediye Başkanı Sıtkı ERAT, İl Milli Eğitim   Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Sinan ECER, Şube Müdürleri , İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürü M.Fikret Gürol  , kursiyerler ve  Bor  halkı  katıldı.
       Programda İlçe Kaymakamı Abdullah KÜÇÜK, Niğde Milletvekili / Adayı  Alparslan KAVAKLIOĞLU ve İlçe Halk Eğitim Müdürü Fikret GÜROL bir konuşma gerçekleştirdi.  
        Konuşmaların ardından, kursiyerler tarafından  hazırlanan giysilerin sergilendiği ve çocukların sunduğu minik defile büyük beğeni topladı. Serginin açılışını yapıldıktan sonra kursiyerler tarafından üretilen çalışmalar hakkında  bilgi verildi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder