19 Haziran 2015 Cuma

Kaymakam Mustafa SERİN, Öğrencilerin Karne Sevincine Ortak Oldu.
NİĞDE İLİ ÇAMARDI İLÇESİNDE İLK –ORTA VE LİSE DE TOPLAM 24 OKULDA 2314 ÖĞRENCİ KARNE ALDI. KAYMAKAM SERİN MERKEZ ATATÜRK ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Kaymakam Mustafa SERİN, 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılının sona ermesiyle Karne dağıtımı için Çamardı ilçesi Atatürk İlk-Ortaokulunda, İlçe Milli Eğitim  Müdürü Mustafa EKE, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Yalçın KURT ve Okul Müdürü Atila ÇAM ile birlikte öğrencilere karne dağıtarak onların sevinçlerine ortak oldu.
Öğrencilere karne dağıtarak sohbet eden Kaymakam SERİN, öğrencilerin başarılı olmaları için çok çalışmaları gerektiğini ve yaz tatilini mutlaka bol bol kitap okuyarak geçirmelerini tavsiye etti. Karne dağıtımından sonra Öğretmenler odasında kahvaltı eşliğinde öğretmenlerle sohbet eden Kaymakam Mustafa SERİN, Eğitim ve öğretimde gösterilen başarının ilçemizin geleceği açısından oldukça önemli bir rol oynadığını, eğitim- öğretimde sadece öğretmenlere ve öğrencilere değil velilere de büyük iş düştüğünü, okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin öğrenciler için göstermiş oldukları gayret ve çabalarını takdir ettiğini belirtti.
Atatürk İlk- Ortaokulu Müdürü Atila ÇAM, 2014-2015 Eğitim Öğretim yılının bu son gününde kendilerini  yalnız bırakmayarak karne sevincine ortak olan, maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen Kaymakam SERİN’e teşekkür etti.Dereceye giren ve başarılı olan öğrencilere madalya verilmesinin ardından, İstiklal Marşının okunması ile karne töreni sona erdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder