26 Haziran 2015 Cuma

GİRİŞİMCİLİK KURSUNA BÜYÜK İLGİ
Çamardı İlçesinde KOSGEB İl Müdürlüğü ve Halk Eğitim Merkezi  İş Birliği ile Girişimcilik Kursu açıldı.
Çamardı İlçesinde KOSGEB  İl Müdürlüğü ve Halk Eğitim Merkezimiz İş Birliği İle Halk Eğitim Merkez binasında Girişimcilik Kursu Açıldı.
Kurs Açılışına Kaymakam Mustafa SERİN, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Profesör Doktor Cevahir UZKURT, Kosgeb İl Müdürü Haşim KARAMAN, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa EKE, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Taner ÖZEN ve kursiyerler katıldı.
İlk dersi müsteşar yardımcısı Prof. Dr. Cevahir UZKURT yaptı. Burada UZKURT Girişimcilik Kursunun Çamardı halkına yeni iş imkanları sunacağını ve ilçenin kalkınmasına büyük katkı sağlayacağını söyledi. Ayrıca yeterli talebin olması halinde 2. Bir Girişimcilik kursunun daha açılacağını belirterek,kursiyerlere kursta ve iş hayatlarında başarılar diledi. 
            
                   Yeni Girişimci Desteğinin Unsurları, Oranı, Süresi ve Üst Limiti 
DESTEK UNSURU 

ÜST LİMİTİ (TL) 
DESTEK ORANI (%) 
(3., 4., 5. ve 6. Bölge) 
İşletme Kuruluş Desteği 
Geri Ödemesiz 
3.000 
70 
Kadın Girişimci 
ve 
Özürlü Girişimciye 
%80 uygulanır. 
Kuruluş Dönemi Makine, Teçhizat, Ofis Donanım ve Yazılım Desteği 
15.000 
İşletme Giderleri Desteği 
12.000 
Sabit Yatırım Desteği 
Geri Ödemeli 
70.000 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder