17 Ocak 2020 Cuma

BU GÜN KARNE SEVİNCİ YAŞANDI


Yıldıztepe Kasabasında Öğrenciler, Karnelerini Vali Yılmaz Şimşek’ten Aldı.
2019-2020 eğitim ve öğretim yarıyılının son gününde Niğde il genelinde 405 okulda eğitim gören 72 bin 375 öğrenci, karne sevinci yaşadı.
Yarıyılın son gününde Yıldıztepe kasabasındaki Şehit Ahmet Saltık İlkokulunu ziyaret eden Vali Yılmaz Şimşek, sınıfları gezerek, öğrencilere karnelerini verdi.
Karnelerini verdiği esnada öğrencilerden yarıyıl tatilinde bolca kitap okumalarını isteyen Vali Yılmaz Şimşek; “sevgili çocuklar sizlerin heyecanınızı paylaşıyorum.  Unutmayınız ki; tatil boş oturmak demek değildir. Bu tatili en iyi şekilde değerlendirin. Müzeye gidin, Niğde’nin kültürel ve tarihi zenginliklerini gezin, görün, öğrenin, sinemaya gidin. Tabi bunları yaparken zayıf derslerinize biraz daha fazla yoğunlaşın
Karnemizdeki notlarımız ne olursa olsun sizler bizim yavrularımız bizim geleceğimizsiniz. Şüphesiz ki; anne ve babalarınız sizin başarınızı arttırmak için ellerinden gelen gayreti göstermektedir.
Ben bütün çocuklarımızı tebrik ediyorum. Tüm öğrencilerimize güzel bir yarıyıl tatili diliyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder