26 Ocak 2020 Pazar

Halter de Türkiye Şampiyonu Sporcuya
Milli Eğitim Müdürü Altın ve Kitap hediye Etti
Niğde İl Milli Eğitim Müdürü  YAŞAR, Halter Şampiyonasında Türkiye Birinciliğini Kazanan Yasin Büyükhuseyinler' i Makamında Kabul Etti.
İl Milli Eğitim Müdürümüz Halil İbrahim YAŞAR, Halter Şampiyonasında Türkiye Birinciliğini Kazanan Yasin Büyükhuseyinler'i tebrik etti ve hediyeler verdi.
10 -12 Ocak 2020 tarihleri arasında Aydın'da okullar arasında düzenlenen 40 sporcunun yer aldığı yıldız erkekler halter şampiyonasında Abdülhamithan ortaokulu öğrencisi  Yasin Büyükhuseyinler 50 kilo da yarışarak koparma da 58 kg ile Türkiye birincisi, silkmede 70 kg ile Türkiye birincisi, böylece toplamda birinci olup Türkiye şampiyonu olmuştu.
İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR,  başarılı sporcuyu makamında kabul ederek kendisine gram altın ve kitap ödülünü takdim edip başarılarının devamını diledi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder