14 Ocak 2020 Salı

NİĞDE 112 ÇAĞRI MERKEZİNİN 2019 YILI FAALİYETLERİ AÇIKLANDI
   
Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü İzzet Gebelek , 2019 yılı faaliyetlerini açıkladı
 Genel bilgi verdi    “ Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi 26 Eylül 2013'te hizmete girdi. Merkez Niğde Belediye Başkanlığı İtfaiye Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı ve Orman İşletme Müdürlüklerinin temsilcileri ile birlikte hizmet vermektedir.
Ülke genelinde mevcut acil çağrıların %68' i gereksiz çağrılardan oluşmakta iken Niğde 112 Acil Çağrı Merkezinde bu oran %52,65'tir. 2019 yılı içerisinde merkeze 475.521 çağrı gelmiş olup, bunun 250.352 'si asılsız çağrı. Yani kurumu arayan her 100 kişiden 52'si gereksiz aramış.
2019 yılı içerisinde Niğde Merkez, Bor ve Çamardı Kaymakamlıklarınca yapılan Muhtar toplantılarında, Niğde genelindeki belediyelerde itfaiye eri olarak görev yapan personele 112 Acil Çağrı Merkezinin çalışma prensibi hakkında bilgi verildi. “ Dedi 








 


   
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder