16 Mayıs 2012 Çarşamba



MAHALLİ İDARELERDE MESLEKİ EĞİTİM
Niğde Valiliği adına Bilgehan HARMANŞAH tarafından hazırlanan Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci Vetpro Hareketlilik Projeleri kapsamındaki  “Mahalli İdarelerde Mesleki Eğitim” adlı proje 2011 yılında Avrupa Birliği Bakanlığı Avrupa Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından kabul edilmiştir. Projenin Almanya ve Letonya’da yurt dışı ortakları olup İlimizde de 19 kurum projenin yurt içi ortağı konumundadır. Proje kapsamında toplam 20 kurumdan 36 kişi Almanya ve Letonya’da hareketlilik faaliyetine katılacaktır.
Projenin Amac; Avrupa Birliği ülkelerindeki yerel idarelerin mesleki eğitim kurumları ile olan ilişki ve işbirliğini incelemek, yeni mesleki eğitim yöntemlerini yerinde görmek ve kültürlerarası yakınlaşma olarak özetlenebilir.
Bu amaçla Almanya ve Letonya da eğitim kurumlarına, kamu ve özel kuruluşlara ve sivil toplum kurumlarına inceleme ziyaretleri yapılacaktır.
Bilgehan Harmanşah koordinatörlüğünde 27 Mayıs 2012-09 Haziran 2012 tarihleri arasında 18 kişi Almanya’ya , 01-15 Temmuz 2012 tarihleri arasında ise yine 18 kişi Letonya’ya gidecektir. Toplam iki hareketliliğe 36 kişi katılacaktır.
   27 Mayıs 2012 tarihinde Almanya’ya gidecek olan katılımcılar bugün (16/05/2012) Niğde 
     Valisi  Âlim BARUT’u ziyaret ederek proje hakkında bilgi vermişler ve vedalaşmışlardır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder