1 Aralık 2015 Salı

TİM, KASIM AYI İHRACAT VERİLERİNİ NİĞDE'DEN AÇIKLADI
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), kasım ayı ihracat verilerini Niğde'den açıkladı.
Odamızın düzenlediği programa, Vali Yardımcısı Abdullah Uçgun, Belediye BaşkanıFaruk Akdoğan, Niğde Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adnan Görür, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, TİM Yönetim Kurulu Üyeleri, Eximbank Yetkilileri, Yönetim Kurulu Başkanımız Şevket Katırcıoğlu, Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Uyanık, Bor Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Eriç, Meclis Üyelerimiz, Oda üyelerimiz, ulusal ve yerel basın mensupları katıldılar.
NİTSO Başkanı Şevket Katırcıoğlu ve Belediye Başkanı Faruk Akdoğan'ın açılış konuşmalarını gerçekleştirmelerinin ardından TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, kasım ayı ihracat verilerini açıkladı.
Kasım ayı ihracat verilerinin açıklandığı toplantıda, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan’a ihracata yaptığı katkılardan dolayı plaket verdi.  Toplantıda Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şevket Katırcıoğlu, Ticaret Borsası Başkanı Zafer Uyanık ve Rektör Prof. Dr. Adnan Görür’e de ihracata katkılarından dolayı plaket verildi.
Programda, 2014 yılında Niğde de en çok ihracat işlemi yapan beş firmaya plaket takdim edildi.

2014 yılı en çok ihracat yapan 5. firma ZNO Kimya Ltd. Şti , 2014 yılı en çok ihracat yapan 4. firma Drops Gıda A.Ş, 2014 yılı en çok ihracat yapan 3. firma Birko Birleşik Koyunlular A.Ş., 2014 yılı en çok ihracat yapan 2. firma Niğtaş Mikronize Kalsit Ltd. Şti. VE 2014 yılı en çok ihracat yapan 1. firma Ditaş Doğan Yedek Parça A.Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder