30 Mayıs 2018 Çarşamba


Hem Hasta Eşine Baktı Hem Okuma-Yazma Öğrendi

Vali Yılmaz Şimşek, başlatılan ’Okuma Yazma Seferberliği’ kapsamında açılan kursu başarıyla tamamlayan Samiye Altıparmak’ı evinde ziyaret etti.
başlatılan ’Okuma Yazma Seferberliği’ çağrısının ardından Niğde Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün işbirliği ile başlatılan okuma yazma kurslarına katılan 63 yaşındaki Samiye Altıparmak 4 yıldır yatalak evde bakıma muhtaç eşi 65 yaşındaki Ali Altıparmak’ın rahatsızlığına rağmen okuma-yazmayı öğrendi.
Yatalak hastası olmasına rağmen kursa giden Alıtıparmak’ı kutlayan Vali Yılmaz Şimşek, Samiye Altıparmak’a okuryazarlık belgesini takdim etti.
Ziyarette Vali Yılmaz Şimşek, “yatalak hastası olmasına rağmen okumak, o kurslara gidebilmek büyük bir özveri istiyor. Samiye Teyzemiz de bunu başardı. Kendisini kutluyorum” dedi.
Konuşmasında Niğde’de okuryazar olmayan kimsenin kalmayacağını söyleyen Vali Yılmaz Şimşek, “2018 yılı Cumhurbaşkanımız ve eşleri Emine Erdoğan Hanımefendi önderliğinde okuma yazma seferberlik yılı olarak ilan edildi.
Cumhurbaşkanımızın talimatları doğrultusunda okuma yazma seferberliğini ilimizde başlattık ve bu anlamda geçtiğimiz günlerde sertifika töreni düzenlemiştik. Ama bugün burada evde bakıma muhtaç eşine rağmen Cumhurbaşkanımız ve eşleri Emine Erdoğan hanımefendi önderliğinde başlatılan okuryazarlık seferberliğini tamamlayan ve okuma yazma öğrenen Samiye teyzemizi evinde ziyaret ederek hem geçmiş olsun dileklerinde bulunduk, hem de okuryazarlık belgesini kendisine takdim ettik.
İnşallah ilimizde ve ülkemizde okuryazar olmayan kalmayacak” diye konuştu.
4 yıldır eşinin yatalak hasta olduğu söylen Samiye Altıparmak ise: “Okumayı çok istiyordum. Okuma yazma kursu açıldığını öğrendim. Eşim hasta olmasına rağmen gittim. Okul yakındı evimize. Teneffüsler de gelip eşimi kontrol ediyordum suyunu yemeğini veriyordum.  Bu şekilde kursu tamamladım. Okuma yazmayı öğrendim” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder